Gre za tretji del iz serije Deus Ex, ki pa bo časovno postavljen pred prvenec iz leta 2000. Slednji po mnenju mnogih igričarjev in poznavalcev industrije še danes velja za eno najboljših iger vseh časov. Ob izidu je igra pobrala nešteto nagrad za najboljšo igro leta, na večni lestvici 100 najboljših iger revije PC Gamer Deus Ex pa že vse od izida zaseda prvo mesto.
Human Revolution je postavljen v leto 2027, 25 let pred dogodki iz prvenca. Če so bili v slednjem vrhunec tehnologije tako imenovane 'nano' nadgradnje, bo tretji del osredotočen predvsem na kontroverzne biotehnološke mehanične nadgradnje človeških sposobnosti. Igra nas bo posadila v čevlje Adama Jensena, bivšega pripadnika posebnih enot in varnostnika pri podjetju Sarif Industries, vodilni družbi na področju človeških nadgradenj, ki pa vsem niso po godu. Čeprav del bogatih in privilegiranih ljudi napreduje z bliskovito hitrostjo, pa velika večina ljudi v napredek ni vključena, kar pripelje do množičnih protestov proti človeškim nadgradnjam. Adam je tako priča grozljivemu napadu na njegovo podjetje, v katerem je tudi sam hudo poškodovan, tako da nima izbire in se mora sprijazniti z določenimi modifikacijami svojega telesa.
Srž igranja so (tako kot v obeh predhodnikih) različni taktični pristopi, s katerimi lahko igralec situacije rešuje na več načinov. Osnovni 'stebri igranja' so tako boj ('combat' – napadi z orožjem), prikriti način ('stealth' – izogibanje sovražnikom in tiha odstranitev le-teh), vlamljanje v elektronske sisteme ('hacking' – uporabljanje tehnologije za odkrivanje novih poti in nadgradenj), raziskovanje ('exploration' – izkoriščanje okolja in odkrivanje novih informacij) ter družbeni način ('social' – napredovanje s pomočjo pogovorov in manipulacije z ljudmi). Igralci bodo seveda lahko prosto izbirali med njimi in jih po želji tudi kombinirali. Pri tem nam bodo v pomoč tudi različne mehanične nadgradnje, ki jih bodo igralci lahko prilagodil svojemu stilu igranja. Seveda ne bodo manjkala tudi števila orožja, ki jih bo mogoče izboljšati s številnimi nadgradnjami in jih tako prilagodili načinu igranja. Za razliko od prejšnjega dela orožja več ne bodo porabljala streliva iz skupnega 'bazena,' temveč bo, tako kot v prvencu, vsako orožje imelo svoje naboje. Glede na to, da bo vse skupaj povezovala privlačna zgodba, se navdušencem nad serijo že upravičeno cedijo sline. Datum izida je blizu in igričarji že nestrpno odštevajo dneve in ure do izida, ko bomo videli, ali je razvijalcem studia Eidos Motreal uspelo izdelati igro, ki se bo po kakovosti lahko kosala s prvim delom.
Oglejte si še predstavitveni video s sejma E3 in kratek izsek iz igralnega dela.
KOMENTARJI (9)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV