Moskisvet.com
Igrajmo se s celim telesom

Visoki obrati

Igranje brez krmilne konzole

U. K.
13. 01. 2010 17.04
5

Igranje brez krmilnih naprav je tu. Že v bližnji prihodnosti pri igranju video igric ne bomo več omejeni na konzole, ki bi nas prikovale v naslanjač.

Igranje brez krmilnih naprav je tu.
Igranje brez krmilnih naprav je tu. FOTO: arhiv proizvajalca
Microsoft je za igralno konzolo Xbox 360 razvil projekt Natal, ki uporabniku omogoča, da brez krmilnih naprav ali posebne obleke kontrolira karakterje in predmete v video igricah. Kontrolo nad enimi ali drugimi imamo samo s pomočjo gibanja rok, nog in glasu. Tako nekako, kot je Tom Cruise v filmu Minority Report bodoče kriminalce iskal v virtualnem arhivu zgolj z dotikom in premikanjem slik, ki so "visele v zraku".

S tem projektom naj bi odstranili še zadnjo oviro pri igranju – krmilnik. Tako so omogočili igranje na popolnoma nov način, ki je prijaznejši in zanimivejši za uporabnika. Sama tehnologija ima ogromno potenciala tudi zunaj igralne sfere, saj naj bi že konec tega leta prišli na tržišče prvi prenosni računalniki z vgrajenimi kamerami, ki bi imele podobne bralne lastnosti.
Projekt Natal ujame gibanje našega telesa preko kamere, senzorjev, mikrofona in seveda programske opreme, ki razume naše glasovne ukaze.

Globinski senzor je sestavljen iz infrardečega projektorja ter mono-kromatičnega CMOS senzorja, in omogoča detajlen 3D prikaz prostora, ne glede na količino svetlobe v sobi. Globinski senzor pa je sposoben avtomatsko določiti igralčevo okolje, kot je recimo prisotnost stolov, in ga povezati z igralnim okoljem.

Milo in Kate
Milo in Kate FOTO: arhiv proizvajalca

Microsoft je prikazal tri tehnične demo primere, s katerimi so predstavili projekt Natal:

Ricochet - Igralec uporablja celotno telo za odbijanje žogic v opeke.
Paint Party - Igralec riše na steno, z glasom pa menjava barve.
Milo and Kate - Igralec sodeluje z virtualnim otrokom Milom, s katerim opravljata vsakodnevne naloge.

Projekt Natal ujame gibanje našega telesa preko kamere, senzorjev, mikrofona in seveda programske opreme
Projekt Natal ujame gibanje našega telesa preko kamere, senzorjev, mikrofona in seveda programske opreme FOTO: arhiv proizvajalca

Poleg teh treh je bil predstavljen tudi koncept, ko igralec z navideznim volanom vozi športni avtomobil, Microsoft pa pravi, da bodo projekt v naslednjih treh letih povezali z več kot tisoč video igricami. Na demonstraciji pa so tudi dokazali, da naprava razlikuje med različnimi osebami in "uboga" le enega. Projekt Natal naj bi prišel na prodajne police novembra 2010, ni pa še jasno, ali bo kompatibilen s sedanjimi igralnimi konzolami ali ne.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (5)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2024, Moskisvet.com, Vse pravice pridržane Verzija: 648