Založnik Epic Games je na konzoli PlayStation 5 demonstriral svoj najnovejši grafični pogon – Unreal Engine 5, ki začara. Gre za prihajajočo različico pogona, na katerega se zanašajo številne računalniške igre, poslužujejo pa se ga tudi snovalci priljubljene znanstvenofantastične serije The Mandalorian.
Unreal Engine 5 bo nadomestil aktualno različico 4.25, fotorealizem, s katerim so se povsem približali resničnosti, temelji pa na tehnologijah Nanite in Lumen. V praksi so snovalci zmožnosti pogona predstavili na igralnem demu Lumen in the Land of Nanite, in sicer na strojnem drobovju naslednje generacije konzole PlayStation.
Tehnologija Nanite z virtualizirano mikropoligonsko geometrijo omogoča ustvarjalcem, da ustvarijo toliko detajlov, kot jih zazna človeško oko, brez tveganja, da bi se igra zatikala. Geometrija omogoča, da se v pogon direktno vnašajo vsebine filmske kakovosti, sestavljene iz milijard poligonov, najsi gre za modele 3D-programa ZBrush, fotogrametrične zajeme ali CAD podatke, ne da bi bilo te modele treba optimizirati za tekoče igranje, torej brez vsakršne izgube kvalitete. Povedano preprosteje. Miniaturni trikotniki, ki sestavljajo teksturo vsake računalniške igre, bodo toliko optimizirani, da bodo lahko snovalci uporabili ''neskončno'' število poligonov, ne da bi pri tem sklepali kakršnekoli kompromise.
Drugi temeljni kamen grafičnega pogona Unreal Engine 5 je tehnologija Lumen, ki skrbi za karseda realistično osvetljevanje prizorov, kar pomeni, da svetloba reagira natančno tako, kot smo vajeni v resničnem življenju, pa najsi gre za svetlobo na nekaj milimetrih ali kilometre daleč. Za kako zelo realistično in dinamično osvetljevanje gre, lahko občudujemo na demo posnetku na primeru svetilke in sončne svetlobe. Lumen snovalcem omogoča, da spreminjajo položaj sonca glede na čas, čemur se prilagodi celotna scena in zagotavlja, da svetloba ni več tako strojno požrešna kot sicer.
Založnik zagotavlja, da razvijalci s prehodom iz starega na novi pogon ne bodo imeli težav, saj so pogoni zasnovani za ''vnaprejšnjo združljivost'', zato z migracijo projektov iz UE4 na UE5 ne bo težav. Večigralski hit Fortnite, ki je bila nedavno deležen novega sistema fizičnih učinkov (Chaos), bo na UE5 preklopil leta 2021. Unreal Engine 5 bo v omejeni izdaji na voljo na začetku leta 2021 (na polni izid bo treba počakati še nekaj mesecev več), na voljo pa bo za konzole PlayStation, Xbox in Switch ter PC, Mac, iOS in Android platformo.
Epic je medtem spremenil pogoje za plačilo licenčnine za uporabo pogona Unreal Engine, in sicer bo razvijalec odstotke zanjo moral poplačati šele, ko se mu bo v blagajno nakapljajo 925.000 evrov (milijon ameriških dolarjev), kar je odlična novica predvsem za neodvisne razvijalce.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV