Že pred časom je Mila Kunis priznala, da je popolnoma obsedena z World of Worcraft in je na vprašanja o igri odgovarjala tako natančno, da se lahko kosa tudi z največjimi 'piflarji'. In podjetja, ki ustvarjajo računalniške igre so začela opažati, da po njihovih proizvodih posega čedalje več žensk. Predvsem pri igrah, ki jih je mogoče igrati preko medmrežja, saj te vključujejo komunikacijo z resničnimi ljudmi. In mnoga podjetja določene igre že prilagajajo ženski populaciji.
Glavno razliko pa lahko predvsem opazimo na raznih 'igralčarskih' srečanjih, sejmih in tako naprej. Če smo pred kakšnim desetletjem (morda nekoliko več) na njih lahko opazili v glavnem le moške navdušence tovrstne zabave, so sedaj stvari povsem drugačne. In dekleta dodatno navdušujejo s svojimi kostumi, ki bi jih lahko brez težav istovetili z erotičnim fantazijskim igranjem vlog v spalnici.
KOMENTARJI (11)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV