Pri igri Kingdoms of Amalur: Reckoning, so združili moči Ken Rolston, glavni oblikovalec pri igrah The Elder Scrolls III: Morrowind in The Elder Scrolls IV: Oblivion, pisatelj R.A. Salvatore in Todd McFarlane, ki je delal pri filmu Spawn.
In že ta imena so lahko dovolj, da pritegnejo zanimanje ljubiteljev fantazijskih iger. Igra naj bi uradno izšla okoli 10 februarja, v test pa so jo že dobili pri IGN-u.
Kot kaže gre pri Reckoning za res neverjetno dobro izdelan svet. Salvatore je s svojimi pisci ustvaril kar 10.000 let zgodovine in obstaja nevarnost, da se lahko igralec kar izgubi v podatkih. A po drugi strani to pomeni, da ima skoraj neomejene možnosti raziskovanja.
Igralec bo lahko izbral med štirimi vrstami glavne osebe. Almain, Varani, Ljosalfar in Dokkalfar. Vsak ima svoje posebnosti seveda. Bojevanje naj bi bilo narejeno precej bolje kot recimo pri igri Skyrim s katero se bo Reckoning v glavnem primerjal. Po mnenju ljudi, ki so igro testirali, naj bi bil igralec precej bolj v kontroli nad bojevanjem. Predvsem kar se tiče menjavanja orožja, razvijalci pa naj bi se potrudili, da pri igri ne gre le za preprosto opletanje z mečem.
Poleg tega naj bi igra omogočala praktično neskončno možnosti/poti pri igranju, se pravi da karakter pač nima v naprej zapisane usode.
Kot kaže gre pri igri Reckoning za zelo dobro fantazijsko igro, s kompleksnim okoljem in prepletenimi zgodbami, ki bodo navduševale ljubitelje tovrstnega žanra. Vendar pa bomo videli ali lahko doseže slavo Skyrima.
Svoje mnenje pa lahko izrazite tudi na naši Facebook strani!
KOMENTARJI (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV