V igri Dishonored, ki jo za Bethesda Softworks izdelujejo pri Arkane Studios, se igralec pojavi v vlogi atentatorja z nadnaravnimi lastnostmi. In na razpolago ima tudi precej nenavadno orožje. Svoje nasprotnike lahko odstrani tudi s pomočjo tropa podgan, ki naravnost obožujejo človeško meso.
Vendar Dishonored ni klasična igra o prikritem morilcu. Igralec bo namreč lahko igral kakorkoli bo želel. Menda tudi tako, da ne bo ubil nikogar.
Glavni karakter je Corvo, plačani morilec, ki mora varovati cesarico kraljestva Dunwall. Ko cesarico umorijo takoj obtožijo Corva, ki mora dokazati svojo nedolžnost. Bolj ali manj tako, da odstrani cel kup nasprotnikov. Med vsako misijo si lahko igralec nadgradi sposobnosti in opremo.
Razvijalci obljubljajo, da bo vsaka misija posebna zgodba, ujeta v celoto in ker bo mogoče igrati na različne načine, bodo ljubitelji tovrstnih iger misije igrali vedno znova. Lahko bodo namreč obsedali ljudi in živali in preko njih opravili misijo, ali pa bodo to storili v lastni osebi. S prisluškovanjem naj bi igralec odkrival skrivnosti, tako da hitro odstranjevanje nasprotnikov ni priporočljivo. Vsako dejanje lahko ima posledice v nadaljevanju igre.
Igra je postavljena v izjemno zanimivo okolje, ki spominja na London okoli 15. stoletja. Izdelal ga je Viktor Antonov, ki je delal že pri igri Half Life 2. Seveda bo potebno počakati na izid, a igra že v začetni fazi deluje odlično in bo morda nadvladala slavno Assassin's Creed. Za nastanek igre sta zaslužna Harvey Smith, ki je delal na franšizi Deus Ex in Raf Colantonio, ki je sodeloval pri igrah Arx Fatalis ter Dark Messiah of Might and Magic. Igra bo narejena za platforme Xbox 360, PlayStation 3, in PC, na prodajne police pa naj bi prišla nekje v drugi polovici leta.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV