Seveda pa nikjer ne piše, da bo uspeh prinesla že prva aplikacija. Finsko podjetje Rovio Entertainment je tako izdelalo kar 51 aplikacij in bilo skoraj na robu bankrota, ko je leta 2009 bratrancema Mikaelu in Nikklasu Hedu uspelo oblikovati izjemno uspešnico Angry Birds, ki še danes ostaja vodilna in največkrat prenesena aplikacija na svetu. Potrpežljivost pa se je obrestovala tudi za Matthewa Halla, direktorja podjetja KlickTock. Hall, ki je avtor petih igric (Doodle Find, Little Things, Little Things Forever, Super Search 60, ZONR in Deck War, ki je še v izdelavi). Njegove igrice je namreč na svoje naprave naložilo že več kot 9 milijonov ljudi in z njimi je zaslužil nekaj manj kot milijon dolarjev. A le malo ljudi ve, da se Hall s programiranjem igric ukvarja že od svojega 8. leta.
Poznate recept?
Kljub temu, da je na trgu toliko različnih aplikacij in je težko izdelati takšno, ki nam bo prinesla slavo in bogastvo, pa obstajajo neke zakonitosti, ki jih morate upoštevati, če se sploh želite prebiti med najboljše, kaj šele, da bi zaslužili milijone. Diego Meller, argentinski razvijalec in soustanovitelj podjetja Livra, je tako leta 2012 objavil stran Jampp.com, platformo, ki pomaga razvijalcem aplikacij promovirati svoje aplikacije, kajti povezuje stotine oglaševalskih omrežij in publicistov, vsebuje podatke o tem, katere aplikacije so najbolj uporabljene v določeni demografski skupini, katera oglaševalska mreža najbolj ustreza določeni aplikaciji, kateri dan in katero uro bo določena aplikacija najbolj zaželena ...
1. Oblikujte odličen izdelek - naj bo aplikacija originalna, vizualno privlačna, enostavna za uporabo, edinstvena, boljša od njej podobnih, drugačna, v pomoč pri reševanju določenih problemov in zabavna;
2. Naj bo viralna - vsebuje naj elemente, preko katerih lahko njeni uporabniki delijo svoje uspehe in tako pritegnejo nove uporabnike (kot na primer Instagram ali WhatsApp, ki sta zabavni le, če ju uporabljajo tudi prijatelji uporabnikov);
3. Ne pozabite na Androidni operacijski sistem, ki je marsikje še vedno vodilna platforma;
4. Pomislite na manjše trge - čeprav si želite uspeti na velikem trgu, je včasih lažje in ceneje prodreti najprej na manjšem in potem počasi napredovati na večje trge;
5. Marketing je ključnega pomena - pri oblikovanju aplikacije imejte v mislih, da boste potrebovali kar nekaj denarja za promocijo, saj boste le tako pritegnili prve uporabnike;
6. Marketinško delo naj opravljajo strokovnjaki - Diego svetuje CPI (Cost per Install) sistem;
7. Sledite in merite VSE - uporabljajte sledilna orodja, ki omogočajo nadzorovanje dogajanja v aplikaciji (kaj ljudje klikajo, uporabljajo, kako se obnašajo, koliko časa porabijo na določeni strani ...);
8. Naj bo zastonj - za potencialne uporabnike je razlika v ceni 0,00 ali 0,99 dolarja izjemno velika, zato namesto začetne cene v aplikacijo vpeljite raje plačljive dodatke.
No, razvoj aplikacij ni enostavna zadeva, so pa zgornji nasveti izjemno dobrodošli, če si želite uspeti v spletnem podjetništvu in na vseh patformah. Poleg tega je pomembno, da aplikacijo in zahtevnost njene uporabe prilagodite vaši ciljni publiki, da jo predstavite z najlepšimi možnimi zajemi zaslonske slike (screen shoti), da se držite svojega načrta in ste vztrajni. Nekaj bo pa vedno res: odlično aplikacijo odlikuje briljantna zamisel, ki pa naj zraste na vašem zelniku!
KOMENTARJI (7)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV